2016-06-30

Wyścigi ciężarówek z Goodyearem

 

Czapki z logo firmy Goodyear - podobnie jak to miało miejsce podczas ośmiu wcześniejszych wyścigów w Austrii i Włoszech - to niezmienny element na najwyższym stopniu podium w trakcie trzeciej imprezy Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Pojazdów Ciężarowych, rozgrywanych w Nogaro we Francji. Cztery kolejne wyścigi wyłoniły czterech różnych zwycięzców, więc trudno o bardziej wyrównaną walkę.

Opony Goodyear, w które wyposażone były wszystkie wyścigowe ciężarówki, po raz kolejny potwierdziły, że pod względem przyczepności zawsze są gotowe do maksymalnej rywalizacji.

- Mistrzostwa Europy FIA w Wyścigach Pojazdów Ciężarowych 2016 przebiegają znakomicie - powiedział Benjamin Willot, dyrektor marketingu opon ciężarowych Goodyear w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. - Rywalizacja jest bardzo ekscytująca i odbywa się przy gorącym wsparciu publiczności. Od naszych dilerów i gości wyścigów otrzymujemy wartościowe informacje zwrotne

Przedstawiciel firmy dodał, że specjalnie przygotowane, wyścigowe opony do ciężarówek powstają na tych samych osnowach, co opony do codziennego użytku. Dzięki wyścigom koncern może zademonstrować trwałość swoich produktów i być bliżej klientów z branży transportowej.

Aktualnym liderem Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Pojazdów Ciężarowych 2016 jest Adam Lacko. 31-letni czeski kierowca znajduje się na prowadzeniu ze 146 punktami i w tym sezonie stawał na podium już 11 razy, zwyciężając w sześciu wyścigach. 42-letni Niemiec Jochen Hahn ma tylko dwa punkty straty do A. Lacko. W ubiegłorocznych mistrzostwach był trzeci, a w tym sezonie stawał na podium 11 razy, w tym trzy razy na najwyższym jego stopniu.

Goodyear jest wyłącznym dostawcą opon do Mistrzostw Europy w Wyścigach Pojazdów Ciężarowych FIA. Wszyscy kierowcy ścigają się na specjalnie przygotowanym ogumieniu, które powstaje w Luksemburgu. Opony w rozmiarze 315/70 R22.5 powstały w oparciu o 12 lat badań i rozwoju, i produkowane są na bazie najnowszej generacji osnów marki Goodyear z bieżnikiem o specjalnej konstrukcji. Mieszanka bieżnika jest przystosowana do wymagań wyścigu i zapewnia optymalną przyczepność zarówno na mokrych, jak i suchych nawierzchniach.

Na zapleczu wyścigu, ciężarówki obsługi logistycznej Truck Racing Organization (TRO) są magazynem opon do pojazdów startujących w wyścigach. Dodatkowo, montażem i serwisem ogumienia zajmuje się ekipa ekspertów TRO. Współpracują oni z sędziami FIA, by upewnić się, że opony są dobierane losowo, a ich liczba jest ściśle kontrolowana z wykorzystaniem technologii chipów RFID wbudowanych w każdy model.

Pozostałe wyścigi Mistrzostw Europy FIA 2016 w Wyścigach Pojazdów Ciężarowych:

  • 2 - 3 lipca - Nürburgring - Niemcy
  • 27 - 28 sierpnia - Hungaroring - Węgry
  • 3 - 4 września - Most - Czechy
  • 17 - 18 września - Zolder - Belgia
  • 1 - 2 października - Jarama – Hiszpania
  • 8 - 9 października - Le Mans – Francja.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń