2016-06-23

Serwis elektronarzędzi Bosch

 

Centralny serwis elektronarzędzi Bosch (BSC) został wyróżniony godłem „Dbamy o Jakość Obsługi 2016”. Niezależny audyt certyfikujący potwierdził wysokie standardy i wysoką jakość obsługi klientów w serwisie.

Niezależna firma VSC w badaniu ankietowym zapytała klientów o ocenę działania i oferty serwisu. Elementem audytu było także porównanie usług świadczonych przez serwis Bosch z usługami konkurencji.

Centralny serwis elektronarzędzi Bosch uzyskał w badaniu wysoką ocenę - 90,4 proc. Klienci docenili przede wszystkim uprzejmość i zaangażowanie pracowników oraz ich wiedzę i fachowość. Wysokie oceny przyznano także za organizację i czas obsługi.
Bardzo dobre wyniki audytu zadecydowały o przyznaniu serwisowi przez Polski Program Jakości Obsługi wyróżnienia godło „Dbamy o Jakość Obsługi 2016.”

Centralny serwis elektronarzędzi Bosch w Warszawie istnieje od 1992 r. i jest częścią Działu Elektronarzędzi firmy Robert Bosch. Zespół liczący czterdziestu pracowników wykonuje naprawy elektronarzędzi Bosch, Skil, Dremel, CST Berger oraz dostarcza części zamienne na rynek polski. Ciągłe udoskonalanie oferty produktów i usług to jeden z najważniejszych elementów strategii Działu Elektronarzędzi Bosch.

(ik)

Źródło i fot. Bosch

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń