Centralny serwis elektronarzędzi Bosch (BSC) został wyróżniony godłem „Dbamy o Jakość Obsługi 2016”. Niezależny audyt certyfikujący potwierdził wysokie standardy i wysoką jakość obsługi klientów w serwisie.
Niezależna firma VSC w badaniu ankietowym zapytała klientów o ocenę działania i oferty serwisu. Elementem audytu było także porównanie usług świadczonych przez serwis Bosch z usługami konkurencji.
Centralny serwis elektronarzędzi Bosch uzyskał w badaniu wysoką ocenę - 90,4 proc. Klienci docenili przede wszystkim uprzejmość i zaangażowanie pracowników oraz ich wiedzę i fachowość. Wysokie oceny przyznano także za organizację i czas obsługi.
Bardzo dobre wyniki audytu zadecydowały o przyznaniu serwisowi przez Polski Program Jakości Obsługi wyróżnienia godło „Dbamy o Jakość Obsługi 2016.”
Centralny serwis elektronarzędzi Bosch w Warszawie istnieje od 1992 r. i jest częścią Działu Elektronarzędzi firmy Robert Bosch. Zespół liczący czterdziestu pracowników wykonuje naprawy elektronarzędzi Bosch, Skil, Dremel, CST Berger oraz dostarcza części zamienne na rynek polski. Ciągłe udoskonalanie oferty produktów i usług to jeden z najważniejszych elementów strategii Działu Elektronarzędzi Bosch.
(ik)
Źródło i fot. Bosch