Goodyear wręczył w Luksemburgu Europejskie Nagrody TruckForce 2016. Wśród laureatów znalazła się również jedna firma z Polski. W tym roku nagroda powędrowała m.in. do PUH Centrum Arkadiusz Gradowski z Radomia.
Nagrody przyznawane są przez koncern wyróżniającym się w zakresie jakości obsługi klienta punktom zrzeszonym w europejskiej, liczącej 2000 dostawców usług sieci. Ceremonia została zorganizowana w ramach drugiej międzynarodowej Konwencji TruckForce, podczas której odbyła się również oficjalna premiera nowej linii ciężarowych opon drogowych Dunlop.
Główną nagrodę za „Wyjątkową jakość obsługi” otrzymał serwis Premio Roespel z Kesselsdorf w Niemczech (będący również partnerem Premio Reifen + Autoservice). Na liście nagrodzonych znalazły się serwisy City 1st Tyres z Wielkiej Brytanii oraz Hinkus Rehv OÜ z Estonii. Pierwsze miejsce w kategorii „Wyjątkową jakość obsługi awarii” zajął serwis F+H Dreikluft Reifenhandel z Eppingen w Niemczech (partner Premio Reifen + Autoservice). W tej kategorii nominowane były też serwisy LKW Pneu z Czech i TruckForce z Wielkiej Brytanii.
Nagrodę „Doceniony przez floty” dla partnerów serwisowych nominowanych przez floty ciężarowe za wysoki poziom świadczonych usług zdobyła firma PUH Centrum Arkadiusz Gradowski z Polski. O to wyróżnienie serwis z Radomia rywalizował z Pneus Graas z Luksemburga i ABA Bandenservice z Holandii.
Nagroda za wyjątkowe wykorzystanie technologii powędrowała do firmy Neumáticos Iruña z Hiszpanii, a drugim nominowanym w tej kategorii była Banden de Condé z Belgii.
W spotkaniu uczestniczyło ponad 80 dostawców usług z 20 krajów: Austrii, Belgii, Bułgarii, Czech, Estonii, Francji, Niemiec, Włoch, Litwy, Luksemburga, Holandii, Polski, Portugalii, Rumunii, Arabii Saudyjskiej, Słowacji, Hiszpanii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.
Sieć TruckForce powstała w 2000 r. i obejmuje obecnie ponad 2000 dostawców usług, zlokalizowanych w 28 krajach Europy. Każdy z nich posiada wyposażenie i przeszkolonych pracowników. Truckforce jest częścią programu Goodyear Fleet First, który oferuje między innymi Serviceline 24h - całodobową pomoc drogową z wielojęzycznym telefonicznym centrum obsługi klienta, program zarządzania oponami Fleet Online Solutions (FOS), jak również dostawę i serwis nowych i bieżnikowanych opon marki Goodyear.
(ik)
Źródło: Tyrepress, fot. Goodyear