2016-05-23

Zmiany w dystrybucji Castrola

 

Zakończył się trwający od października proces optymalizacji systemu dystrybucji olejów marki Castrol. Jednym z jego elementów było zawężenie liczby strategicznych partnerów do kilkunastu. Są to jedyne podmioty w kraju, które będą miały dostęp do pełnej oferty produktów Castrol stosowanych w motoryzacji. Do grona ambasadorów marki należy m.in. firma Inter-Team.

Reorganizacja systemu dystrybucji objęła wszystkie kraje europejskie i miała na celu wyłonienie dużych, stabilnych firm, aktywnie działających na lokalnym lub krajowym rynku, mających swoją sieć klientów i partnerów. Marka Castrol będzie wiodącą w portfolio ambasadora i jedyną marką olejową przez niego promowaną.

Castrol daje swoim partnerom do dyspozycji szereg narzędzi, jak na przykład program współpracy z warsztatami niezależnymi Castrol Service Plus. Producent olejów zapewnia też szerokie wsparcie marketingowe i sprzedażowe przy wprowadzaniu nowych produktów oraz cały pakiet szkoleń technicznych. Każdy przedstawiciel handlowy ambasadora zostanie odpowiednio przeszkolony, by mógł efektywnie sprzedawać produkty wspomnianej marki.

Liczba ambasadorów jest różna w poszczególnych krajach Europy i zależna od wielkości oraz specyfiki lokalnego rynku. Co ważne, lista strategicznych partnerów nie jest zamknięta. Castrol cały czas będzie obserwować i rewidować swój system dystrybucji, dopuszczając możliwość zmian czy poszerzenia grona dystrybutorów.

(ik)

Źródło i fot. Castrol

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń