2016-04-26

Technologia oponiarska 2016 r.

 

Zimowe opony Nokian Hakkapeliitta R2 zostały uhonorowane prestiżową nagrodą za najlepszą zastosowaną w oponach technologię roku 2016. Nagrodzony model został zaprojektowany specjalnie do elektrycznego modelu BMW i3.

Opony Nokian Hakkapeliitta R2, powstały w oparciu o zaawansowane technologie, co gwarantuje niski opór toczenia, wyjątkową przyczepność oraz komfort jazdy. Warto zaznaczyć, że są to pierwsze na świecie opony zimowe o klasie efektywności energetycznej A. Według testów model Nokian Hakkapeliitta R2 zapewnia  pojazdom elektrycznym nawet o 30 proc. niższy opór toczenia oraz większy zasięg. Opony oferowane są w rozmiarze 155/70R19 88Q XL.

- Dla kierowców samochodów elektrycznych zasięg to podstawa - powiedział Graham Heeps, redaktor magazynu „Tire Technology International” i przewodniczący jury. - Jest to jeszcze istotniejsza kwestia w niskich temperaturach, w których wydajność akumulatora może być niższa. Liczy się każdy kilometr, więc niski opór toczenia to konieczność. Model Nokian Hakkapeliitta R2 jest przykładem tego, że można jednocześnie zachować doskonałą przyczepność zimą. Dlatego zasłużenie otrzymał nagrodę za najlepszą zastosowaną w oponach technologię.

(ik)

Źródło i fot. Nokian

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń