2016-04-12

Franczyza w branży paliwowej

 

W dniach od 11 do 13 maja zaplanowano kolejną odsłonę Międzynarodowych Targów Stacja Paliw 2016. Podczas wystawy organizowanej w warszawskim Centrum Wystawienniczym Expo XXI czołowi dostawcy produktów i usług zaprezentują rozwiązania inwestycyjne dla firm, produkty poszukiwane przez konsumentów, a także modele franczyzowe.

Tegoroczna propozycja targów organizowanych przez Polską Izbę Paliw Płynnych w Warszawie jest jak co roku bardzo szeroka. Obejmuje szereg dziedzin związanych zarówno z branżą paliwową, jak i handlem detalicznym. Uzupełnieniem oferty sprzedażowej prezentowanej podczas wystawy będą systemy franczyzowe. Zważywszy na to, że współczesna stacja paliw to również szereg usług dodatkowych, mówimy nie tylko o prezentacjach koncernów paliwowych (Shell, Moya, Total, BP), ale również: motoryzacyjnych (DAF, Mercedes), sieci warsztatowych, sklepów specjalizowanych (jak Grene - z zaopatrzeniem rolniczym), gastronomicznych (Subway, Grupa Kościuszko) czy hotelarskich.

Franczyza to obecnie jedna z istotnych dróg rozwoju dla małych firm. Podstawową zaletą tego modelu biznesu jest oddzielność finansowa i strukturalna franczyzobiorcy jako przedsiębiorcy, który czerpie wsparcie od właściciela znanej marki. Pomoc oferowana przez franczyzodawcę dotyczy nie tylko wiedzy na temat produktu, ale również najbardziej efektywnej metody jego sprzedaży.

Więcej o targach Stacja Paliw 2016 na stronie: www.targi.paliwa.pl

(ik)

Źródło  targi.paliwa.pl, paliwa.pl,

fot. targi.paliwa.pl

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń